Sunday, March 24, 2013

keikhlasan.

sifat berterus terang la paling x ada dlm diri aku. kalau ada memey aku xkn nangis hari tu. ok,, sampai la mlm hari tu. kenapa eh?? entah la. sbb terasa sgt kan? menyesal gila berterus terang.

aku still rasa biar aku yg hurt dari org lain yg hurt. fikir org dulu baru aku. InsyaAllah aku pgg prinsip ni sampai Allah panggil aku.

aku admit aku dah sakitkan hati org yg supposely aku jaga. sbb aku sdri tak tahu dalam hati org. minta maaf byk". kronik gila kau kecik hati dgn aku. sori. rasa nk nangis je time class bio tu. dah la mlm tu tido scra x proper. sobs.

pengajaran kot dkt aku jgn nk pertikai keikhlasan org. lepas ni,, biarlah org ikhlas ke x. tu hal dia dgn Allah. bukan masalah aku. do trust others mira. sampai bila xd trust kat org lain?

Trust is like a paper. once it's crumbled. it can't be perfect again *mcmxdkaitan

keikhlasan ibarat semut hitam atas batu hitam dalam kegelapan malam. do remember that mira.